Black Week! 25% rabatt för alla

Erbjudandet gäller på stadium.se och i Stadiums butiker t.o.m. den 28/11 2021. Erbjudandet gäller på ordinarie priser, dock ej på cyklar, SUP, elektronik eller produkter som levereras direkt från våra samarbetspartners. Erbjudandet gäller ej i kombination med andra rabatter/erbjudanden, vid köp av presentkort, föreningsprodukter, vid betalning av Stadium Sports Camp, på Stadium Outlet eller stadiumoutlet.se. Rabatten dras av i kassan.

Giltigt t.o.m. 2021-11-28

Black Week! 25% rabatt för alla Villkor

Stadium Connect – mer synlighet och bättre försäljning

Vill ni få ökad synlighet och bättre nå den aktiva kunden som älskar sport och sportmode? Bli partner till oss och sälj era produkter genom Stadiums kanaler, men leverera direkt från ert egna lager. Ni som partner integrerar era produkter direkt i Stadiums plattform och har sedan full kontroll på vad som ska synas och när, samt till vilket pris. Stadium tar hand om kundservice och betalning. Tillsammans med Stadium kan ni öka er försäljning och hjälpa kunden att hitta fler produkter på Stadium samt bidra till ett aktivt liv.

Fördelar som partner:


Den aktiva kunden ser era produkter i
sitt rätta sammanhang.


Ha full kontroll på era produkter och prissättning.

Möjlighet att kunna visa hela eller utvalda
delar av ert sortiment.

Att vara en del av Stadium Connect har gett oss full kontroll på försäljning och sortiment hos Stadium. Detta har i förlängningen gett oss en fantastisk ökning på försäljningen. Vi ser fram emot kommande säsonger med stor glädje och höga förhoppningar.”

Martin Lannér - Ägare, Surfskjulet
”Via Stadium Connect kan vi erbjuda konsumenten ett bredare urval av Casallprodukter i ett kreativt koncept. Stadium står för trovärdighet och Connect-konceptet bidrar till en stark potential för tillväxt”.

Peter Eldevall - Head of Sales, Casall Sports

Hur fungerar det?

Hur sätter vi igång att sälja våra produkter på Stadium?

Skriv ett mejl till stadium.connect@stadium.com, så kontaktar vi er så snart som möjligt för att komma igång.

Hur kopplar vi ihop oss med Stadiums system?

Det finns flera olika sätt att integrera era produkter mot Stadium. Allt från att göra det manuellt, till att sätta upp en fullt automatiserad lösning mellan Stadium och ert system.

Vad händer när produkterna tar slut på vårt lager?

Produkterna är bara synliga och säljbara så länge det finns lagersaldo på dem i Stadiums system. Det är ni som säljare som justerar och uppdaterar lagersaldot – manuellt eller automatisk via er integration med Stadium.

Hur får vi betalt?

Efter det att Stadium dragit den överenskomna kommission från ordervärdet sker utbetalning två gånger i månaden till er som säljare. En tredje part sköter hela transaktionsflödet, så att ni kan fokusera på försäljning och sortiment.

Vem skickar produkten till kunden?

Ni som säljare ansvarar för att ordern levereras från ert lager direkt till kunden samt hanterar eventuella returer och reklamationer.