With this, we say goodbye.
Tack för att du besöker sneakerspoint.se. Den hÀr sidan Àr inte lÀngre aktiv.
Vi hoppas att du hittar svar pÄ dina frÄgestÀllningar i nedan FAQ. Om inte sÄ Àr vÄr grymma Kundservice redo att hjÀlpa dig och du nÄr oss genom att maila info@stadium.se
VÄra butiker:
FAQ
Reklamation
- ReklamationsrÀtt
Du som konsument har 3 Ă„rs reklamationsrĂ€tt. Ăr produkten skadad eller trasig gör du en reklamationsförfrĂ„gan inom skĂ€lig tid, dock senast inom tvĂ„ mĂ„nader frĂ„n att felet har upptĂ€ckts.
En bedömning av reklamationen görs utan onödigt dröjsmÄl senast inom 7 helgfria vardagar frÄn att du registrerat din reklamationsförfrÄgan och vid godkÀnd reklamation Äterbetalas du till samma betalsÀtt som anvÀndes vid bestÀllningstillfÀllet senast inom 7 vardagar frÄn att vi tagit emot reklamationen.
En eventuell tvist ska lösas av antingen AllmÀnna ReklamationsnÀmnden (ARN) i Sverige eller European Commision Online Dispute Resolution (EU ODR).
ARN: https://www.arn.se/
AllmÀnna ReklamationsnÀmnden
Box 174
101 23 Stockholm
EU ODR: https://ec.europa.eu/odr
- Hur gör jag en reklamation?
Vid eventuell reklamation ber vi dig vÀnligen kontakta vÄr Kundservice via mail info@stadium.se. I Àrendet ber vi dig skicka med en detaljerad beskrivning samt tydliga bilder pÄ produkten och dess defekt.
- NÀr sker Äterbetalningen vid godkÀnd reklamation?
Vi har en hanteringstid pÄ 7 dagar frÄn det att vi mottagit din reklamation. Om du saknar din Äterbetalning efter att dessa dagar passerat Àr du varmt vÀlkommen att kontakta oss via mail info@stadium.se
Generella frÄgor
- Hur gör jag om jag har ett aktivt Sneakers Point-presentkort?
- Om du har ett aktiv presentkort ber vi dig ta kontakt med vÄr Kundservice via mail info@stadium.se sÄ hjÀlper vi dig vidare.
Kundservice
Och i övrigt sÀljer vi förstÄs sneakers Àven hÀr pÄ Stadium.se