Fördelar som partner:
Den aktiva kunden ser era produkter i
sitt rätta sammanhang.
sitt rätta sammanhang.
Ha full kontroll på era produkter och prissättning.
Möjlighet att kunna visa hela eller utvalda
delar av ert sortiment.
delar av ert sortiment.
”Att vara en del av Stadium Connect har gett oss full kontroll på försäljning och sortiment hos Stadium. Detta har i förlängningen gett oss en fantastisk ökning på försäljningen. Vi ser fram emot kommande säsonger med stor glädje och höga förhoppningar.”
Martin Lannér - Ägare, Surfskjulet
”Via Stadium Connect kan vi erbjuda konsumenten ett bredare urval av Casallprodukter i ett kreativt koncept. Stadium står för trovärdighet och Connect-konceptet bidrar till en stark potential för tillväxt”.
Peter Eldevall - Head of Sales, Casall Sports
Peter Eldevall - Head of Sales, Casall Sports
Hur fungerar det?
Hur sätter vi igång att sälja våra produkter på Stadium?
Skriv ett mejl till stadium.connect@stadium.com, så kontaktar vi er så snart som möjligt för att komma igång.
Hur kopplar vi ihop oss med Stadiums system?
Det finns flera olika sätt att integrera era produkter mot Stadium. Allt från att göra det manuellt, till att sätta upp en fullt automatiserad lösning mellan Stadium och ert system.
Vad händer när produkterna tar slut på vårt lager?
Produkterna är bara synliga och säljbara så länge det finns lagersaldo på dem i Stadiums system. Det är ni som säljare som justerar och uppdaterar lagersaldot – manuellt eller automatisk via er integration med Stadium.
Hur får vi betalt?
Efter det att Stadium dragit den överenskomna kommission från ordervärdet sker utbetalning två gånger i månaden till er som säljare. En tredje part sköter hela transaktionsflödet, så att ni kan fokusera på försäljning och sortiment.
Vem skickar produkten till kunden?
Ni som säljare ansvarar för att ordern levereras från ert lager direkt till kunden samt hanterar eventuella returer och reklamationer.
Kontakta oss